Powszechnie wiadomo, iż podstawową aktywnością dziecka w wieku przedszkolnym jest zabawa. Aktywność w tym czasie pozwala na wprowadzenie różnych metod i form pracy z literaturą, takich, które wychodzą poza zakres tradycyjnych działań edukacyjnych. Dają one dużo możliwości aktywnego uczestnictwa dziecka w procesie poznawania utworu literackiego. Zaangażowanie dziecka w ciekawe formy zabawowe, które są inspirowane utworem pozwala na wyrażanie przez dzieci różnorakich emocji, rozwija myślenie i wyobraźnię.
Podczas kolejnego spotkania przedszkolaków z Misiem Uszatkiem, naszym gościem była Pani Ania - fizjoterapeuta, która odczytała nam kolejną przygodę przyjaciół Misia Uszatka. Dzieci, tak jak bohaterowie bajki, miały okazję odszukać wiosenny dzwonek, jakim był skowronek. Uszatek tym razem dla dzieci przygotował misiowe przebrania oraz zaprezentował drogę jaką pokonał podczas wiosennego spaceru. Przedszkolaki zaprosiły Uszatka do zabawy ruchowej i pokazały jak odpowiednio ubrać się do pogody. Na zakończenie spotkania przedszkolaki artystycznie wyraziły swoje nastroje i za pomocą stóp namalowały wiosnę.
Podczas kolejnego spotkania przedszkolaków z Misiem Uszatkiem, naszym gościem była Pani Ania - fizjoterapeuta, która odczytała nam kolejną przygodę przyjaciół Misia Uszatka. Dzieci, tak jak bohaterowie bajki, miały okazję odszukać wiosenny dzwonek, jakim był skowronek. Uszatek tym razem dla dzieci przygotował misiowe przebrania oraz zaprezentował drogę jaką pokonał podczas wiosennego spaceru. Przedszkolaki zaprosiły Uszatka do zabawy ruchowej i pokazały jak odpowiednio ubrać się do pogody. Na zakończenie spotkania przedszkolaki artystycznie wyraziły swoje nastroje i za pomocą stóp namalowały wiosnę.